Dagen idag!

Datum: 2011-04-27   Tid: 19:59:10   Kategori: Allmänt
HELLO!
Dagen började med skola. De va inte direkt kul, vi hade både matte och NO och nu är de ämnerna såå tråkigt. I matten jobbade vi bara i boken. Och i NO så jobbar vi med uppgifter som tar lång tid och är tråkiga för tillfället. Vidare från skolan så blir de lite roligare! ^^
Först åkte jag hem själv och gjorde klart några Spanska uppgifter. De tog inte så lång tid, kanske tjugo minuter eller en kvart vet inte exakt. Sen så cyklade jag och hämtade Jenni och så kom hon hem till mig! De började med att jag var hungrig och tog de sista flingorna med jordgubbsfil. (riktigt mumsigt) Men Jenni däremot hade redan ätit lite hemma så hon var inte hungrig och tog heller inget. Senare efter de så var vi ute och hoppade studsmatta och solade. De har ju faktiskt varit riktigt fint väder förut idag.
Men nyss så följde jag Jenni hemåt eller nej jag följde henne en bit så skulle hon gå en runda. Sen när vi gick så kommer hon på att hon bara hade flip flopp och de är ju inte så bra att gå i så vi byte skor, hon fick mina foppatofflor och jag hennes flip flopp. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0